3 tipy pro tu nejpřitažlivější vizitku

Ještě důvěřujete papírovým vizitkám, klasickému stylu prezentace vás a vaší společnosti, kterou je možné fyzicky někomu předat a pojistit si tak, že si vás uloží do paměti či peněženky jako kontakt, na který se obrátí, až bude potřeba? Super! Prozradíme vám nyní několik našich tipů a doporučení na to, jak by měla vaše vizitka vypadat, aby nepůsobila kýčovitě nebo neprofesionálně. Pak už zbývá jen domluvit tisk v Táboře a máte vyhráno.

Tipy na tisk

  1. Minimalismus je jistota. Zapomeňte na nevzhlednou směs barev, ze které nelze vyčíst vaše jméno, natož pak název společnosti. Spolehněte se na jednoduchost a uspořádání, které bude především čitelné a čitatele vizitky nezahltí.
  2. Stručně a jasně. Vizitka neslouží k tomu, abyste na ní popsali všechno, čím se zabýváte, k tomu používáme zpravidla firemní nabídkové katalogy. Potřebujeme touto cestou spíše dát čitateli jasně najevo, v jaké oblasti pracujeme a s čím se na nás může obrátit. Kontakt nesmí chybět.
  3. Něco navíc. Nezapomeňme dodat něco, co nás charakterizuje – nějaký symbol, znak nebo obrázek, který je typický pro oblast, kterou se zabýváme. Ideální je třeba logo, se kterým si mohou lidé naše jméno spojit.
  4.